Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут мистецтв шляхом поділу та створено:


- ФАКУЛЬТЕТ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА І ДИЗАЙНУ


- ФАКУЛЬТЕТ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І ХОРЕОГРАФІЇ


Запрошуємо відвідати офіційні сайти новостворених факультетів!

 

П’яте онлайн-заняття на тему «Етапи створення танцювального етюду. Частина 1» з модулю «Підготовчі курси для абітурієнтів» спеціальності 024 «Хореографія» Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка

IMG_1759.jpg
11.06.2022 р. відбулося п’яте онлайн-заняття на тему «Етапи створення танцювального етюду. Частина 1» з модулю «Підготовчі курси для абітурієнтів» спеціальності 024 «Хореографія» Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка. Модераторами зустрічі були: заслужений артист України, доцент кафедри, балетмейстер-постановник оперної студії НМАУ імені Петра Чайковського, в минулому - балетмейстер Академічного ансамблю пісні і танцю Національної гвардії України - Вітковський В’ячеслав Владикович, викладач кафедри - Хмельова Анна Ігорівна та студентка 1 курсу - Гончар Марія. Спілкувалися про надзвичайно складну дисципліну - «Мистецтво балетмейстера», а саме кропітку, важку, відповідальну, але водночас тендітну та цікаву роботу хореографа-постановника - мистецтво створення танцю. В‘ячеслав Владикович охарактеризував та проаналізував абітурієнтам різноманіття видів та жанрів хореографії, поглиблюючись у кожен напрям, наводив приклади робіт видатних балетмейстерів сьогодення. Анна Ігорівна визначила та описала поняття «танцювальний етюд» та опрацювала з майбутніми хореографами етапи створення танцювального етюду. Вивчивши теоретичну складову про танцювальний етюд, абітурієнтам було презентовано три етюди, автором і одночасно виконавцем яких виступила наша першокурсниця - Марія Гончар. Наші гості мали змогу побачити у її виконанні пластичний етюд на відтворення героїчного образу - «Діти Арея», та два хореографічних етюда на відображення двох протилежних емоцій - Страх та Сміливість. Абітурієнти активно задавали питання і викладачам, і студентці, конспектували отримані знання та консультувалися щодо своїх вступних танцювальних етюдів. 
Ми дякуємо вам, наші любі, за плідну та ефективну конференцію! З нетерпінням чекаємо наступної зустрічі!