Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут мистецтв шляхом поділу та створено:


- ФАКУЛЬТЕТ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА І ДИЗАЙНУ


- ФАКУЛЬТЕТ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І ХОРЕОГРАФІЇ


Запрошуємо відвідати офіційні сайти новостворених факультетів!

 

СТУДЕНТКА 2 КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 024 ХОРЕОГРАФІЯ ІНСТИТУТУ МИСТЕЦТВ КУБГ МІЛАНІЯ МЄДВЄДЄВА ПРО УЧАСТЬ У ПРОЄКТІ "P.A.N.TER - PERFORMING ARTS NEVER TERMINATE"

Моя участь, у проекті P.A.N.TER, почалась з такого оголошення: “ Асоціація "Платформа сучасного танцю" спільно з ПостТеатр (Німеччина) оголошують OPEN CALL на участь в проекті "P.A.N.TER - performing arts never terminate".”

  P.A.N.TER - це танцювально-театральний мультимедійний перформанс, що побудований на матеріалі документального дослідження. 

Використовуючи новелу Франца Кафки "Голодар" як вихідну точку, українська команда хореографів та медіа-художників досліджували та розробляли перформанс у співпраці з драматургом та режисером з Німеччини. 

Медіа артисти - "об’єктом дослідження", так і частиною команди, що створювали мультимедійну складову проекту. Берлінський Post Theater забезпечив створення та дотримання концептуальної рамки проекту, але спирався на рівноцінну співпрацю зі своїми українськими колегами.

 

Команда проекту:

хореографки
Олександра Литвин @_s_li_
Олена Чучко @lenachuch

медіа-митці
Світлана Житня @zhi_zhi_visuals
Микита Худяков @voobrazhenie

перформери

Анастасія Біляєва @anastasiabilyaeva
Ірина Клименко @i_haveeverything
Ігор Курінний

Міланія Медведєва @milania_m_m
Артем Присяжнюк @temofey
Галина Щупак @shchupak.galina

️музиканти

Електроакустичний імпровізаційний ансамбль Niebiezdny_Drokon @nbzdrkn
Антон Стук @stuk.anton
Андрій Фролов @andrey_frolobey
Ріна Молчанова @rinah_kraushofer
Олександр Шорсток


Автор ідеі і консультант
Макс Шумахер
(Post Theater, Берлін)

менеджери (Всеукраїнська асоціація "Платформа сучасного танцю"
Олександр Маншилін @aleksandrmanshylin
Антон Овчінніков @inkolynikoly

художник зі світла
Євген Копйов @kopiov

дизайнерка
Леся Лей @lesyaley

технічна реалізація застосунку ALTstage:

Менеджмент: Святослав Криворучко та Євген Федько
Архітектура: Олексій Кіблик
Розробка: Владислав Михалицький

PR-аѓенція “Bagels & Letters”

Тетяна Ландесман @tanya.always
Тетяна Реуцька @tetyana_reutska_travel
Денис Куклін @dkuklean
Ксенія Левадня @kseniya_levadna

SMM
Ріта Ліра @_rio_rita_
Вікторія Хорошилова @horoshilovav
Валерія Нікіфорова @valeriia_precious

 

  1. Команда проекту проводила опитування представників IT та мистецької спільнот. Їх відповіді стали документальним матеріалом для вистави.⠀
    В опитуванні взяли участь 33 респонденти. Всього було задано 50 питань. (Питання перше:
    Ваша професія — це свідомий вибір?)⠀
  2. Також будо проведено кастинг для танцівників-перформерів. Для роботі над створенням перфомансу, планувалось обрати 5 танцівників, віком від 18 до 50 років.

 

Та за результатами кастингу було обрано 7 виконавців. Наймолодшому 18, найстаршому 47.

 

Кастинг відбувався у 2 тури:

  1. Перший тур: участникам давали імпровізаційні завдання. Ця частина кастингу завершилась невеликим перфомансом всіх учасників.
  2.  Другий тур: з відібраними учасниками, з першого туру, було проведено інтерв’ю.

 

Робочий процес:

Перші 2 тижні, були ознайомчими, для команди хореографів, та перформерів. За ці два тижні ми спробували багато різних вправ та завдань, на взаємодію з простором довкола та тілом, як інструментом. Деякі вправи проходили більш в ігровому форматі, де було декілька правил, мета та свобода.

Особлива увага приділялась партнерінгу та роботі у групах 3-9 осіб. Ми багато працювали з вагою власного тіла, її передачою, та прийняттям, ваги тіла партнерів.

Після завершення цих двох тижнів, групу танцівників залишив один з перформерів, за власним бажанням.

 

А з наступного тижня, ми розпочали роботу безпосередньо над самою виставою. Загалом вона складалася з 7 сцен: 

  1. Голодар
  2. Охоронці
  3. Глядач
  4. Імпресаріо
  5. Леді
  6. Прибиральник
  7. Пантера

У постановчому процесі було 1 важливе правило: “ у кожній зі сцен, у сценічному просторі можуть знаходитись не більше 3 танцівників.” це правило було пов’язане з тим, що сам перфоманс є багатошаровим. Тобто, були присутні такі шари:

  1. Живі перформери
  2. Мультимедіа
  3. Доповнена реальність
  4. Музика.

Всі сцени між собою розподілили між собою 2 тандеми - Хореограф та медіа художник.

Перша зі сцен, з котрою ми почали працювати, (у якій я була виконавцем), - Імпресаріо. У нас було доволі багато завдань, та запитань, на які ми шукали відповідь. Першим з таких питань / завдань було: “ бути на виду, для мене це..”. У процесі роботи все багато разів змінювалось. Був момент, коли здавалось, ніби все вже готово, але щось відбувалось, і ми повністю все змінювали.

У фінальному варіанті нам необхідно було працювати зі світлом від проекції. Здавалося б усе просто, але це не так. Оскільки проекція створювалась під хореографію, постановчий процес відбувався без неї. І спробувати зібрати всю сцену нам вдалось тільки за тиждень до показу. Але хореографія була ще не зовсім готова. Також як і проекція, музичний супровід з’явився за тиждень до показу. 

 З іншими сценами були майже ті самі складнощі.

Також однією з основних частин створення перфомансу, була зйомка на хромакеї, для мультимедійної частини та доповненої реальності. Під час зйомки було багато веселих ситуацій. Але по при це, було доволі важко. У процесі ми змінювали деякі моменти, оскільки розмір простору був у декілька разів менший за сцену.

Було дуже багато репетицій. А в день прем’єри, в жодного з виконавців, не було відчуття, що перший показ вже через декілька годин. Всім здавалось, ніби це ще одна репетиція. Усі інші покази також пройшли доволі спокійно та легко. Кожен показ відрізнявся від попереднього, оскільки більша частина перфомансу була імпровізаційна. А також після кожного показу хореографи дещо змінювали, та казали як було б краще. 

Також після кожного з показів, був час фітбеку від глядачів.

Без траблів, як завжди не обійшлося. Майже на всіх показах програма, де було створено фрагменти доповненої реальності, давала збої.

Після 5 показів, ми почали змінювати виставу для home версії. За два дні все було готово і ми знову поїхали у студію, на зйомку на хромакеї. 

Наступного дня вся команда відправилась на фінальний показ перфомансу, у Харків.

Весь проект дуже швидко закінчився, особливо, коли вже були покази. Але в середині процесу створення, здавалось, що все відбувається дуже повільно.

Home версію, незабаром, можна буде подивитись на http://altstage.com.ua/

 

Сторінки проекту у соціальних мережах:

Instagram  --  https://instagram.com/p.a.n.ter?utm_medium=copy_link