Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут мистецтв шляхом поділу та створено:


- ФАКУЛЬТЕТ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА І ДИЗАЙНУ


- ФАКУЛЬТЕТ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І ХОРЕОГРАФІЇ


Запрошуємо відвідати офіційні сайти новостворених факультетів!

 

ІV міжнародний науковий форум в Одесі

DSCN0442 DSCN0447

 

24 жовтня 2013 року у м. Одеса відбувся ІV Відкритий міжнародний науковий форум «Сучасні тенденції у педагогічній освіті і науці України та Ізраїлю: шляхи до інтеграції».

Організаторами форуму виступили Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського, Арієльський університетський центр в Самарії (м. Арієль, Ізраїль), Ізраїльський культурологічний центр (м. Одеса, Україна). Зі вступним словом до учасників наукового форуму звернувся Олексій Якович Чебикін, доктор психологічних наук, дійсний член НАПН України, ректор Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського.

На науковому форумі Київський університет імені Бориса Грінченка представляла доктор педагогічних наук, професор Ольга Миколаївна Олексюк, завідувач кафедри теорії та методики музичного мистецтва Інституту мистецтв.

Захід відбувався у формі дебатів за круглим столом із використанням сучасних інтернет-технологій. Коло наукових проблем, які пропонувалися до обговорення на форумі, відображали: сучасні технології та інновації в освіті; наукові підходи до системи підготовки вчителя; концепції і моделі формування вчителя нового покоління; культурологічний підхід до формування особистості студента; психолого-педагогічні підходи до підготовки фахівців у галузі гуманітарних і технічних наук; ідеї національного виховання в Україні та Ізраїлі.

В атмосфері неформального спілкування учасники наукового форуму обговорювали проблеми педагогічної освіти і науки України та Ізраїлю; окреслили шляхи інтеграції двох країн в аспектах глобалізації освіти, академічного розвитку й оцінювання, ідентифікації статусу викладача вищої школи. Учасники форуму прийняли спільне рішення щодо подальших перспектив міжнародної співпраці двох країн.

IMG 4201a IMG 4185a