Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут мистецтв шляхом поділу та створено:


- ФАКУЛЬТЕТ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА І ДИЗАЙНУ


- ФАКУЛЬТЕТ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І ХОРЕОГРАФІЇ


Запрошуємо відвідати офіційні сайти новостворених факультетів!

 

2021

Порядок денний директорату № 19

Дата засідання: 15 грудня 2021 р.

  • Про удосконалення матеріально-технічної бази ІМ для забезпечення освітнього процесу за ОПП “Графічний дизайн” (Медвідь Т. А.).
  • Про підготовку до щорічного рейтингового оцінювання НПП “Лідер року - 2021”   (Медвідь Т. А.).
  • Про взаємодію з випускниками ІМ  (Медвідь Т. А.).
  • Про підготовку до звіту (структура)  (Медвідь Т. А.).
  • Про стратегію розвитку кафедр (завідувачі кафедр).
  • Про наповнення сайту ІМ (Коваленко І. І.).
  • Про співпрацю з Благодійним фондом child.ua (Ткаченко І. І.).
  • Про виконання рішень директорату (Бондаренко Л.А.).
  • Про зміни до Правил вступу 2022 (Таранник А. О.).
  • Про розробку каталогу вибіркових дисциплін (Таранник А. О.).

Порядок денний директорату № 18

Дата засідання: 30 листопада 2021 р.

  • Про результати анкетування про практику (Таранник А.О.,Медвідь Т.А.).
  • Про організацію практики здобувачів у поточному навчальному році (завідувачі кафедр).
  • Про анкетування викладачів щодо корпоративної культури (Медвідь Т.А.).
  • Про уточнення пропозицій до плану Університету (Кондратенко Г.Г.).
  • Про стратегію розвитку кафедр ІМ (завідувачі кафедр).
  • Різне.

Порядок денний директорату № 17

Дата засідання: 22 листопада 2021 р.

  • Про відновлення освітнього процесу для здобувачів вищої освіти у приміщеннях університету з урахуванням дотримання протиепідемічних вимог, що встановлені урядом для «червоної» зони» з 29 листопада 2021 р. (Кондратенко Г. Г., завідувачі кафедр).
  • Про форму проведення підсумкової атестації здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (Кондратенко Г. Г., завідувачі кафедр).

Порядок денний директорату № 16

Дата засідання: 11 листопада 2021 р.

  • Про провадження освтнього процесу ІМ в умовах дистанційного навчання (доповідач - Медвідь Т. А.).
  • Про формування Плану роботи Університету на 2022 рік  (доповідач - Медвідь Т. А.).
  • Про підготовку  звітних матеріалів за 2021 рік (доповідач - Медвідь Т. А.).
  • Про перспективні плани розвитку кафедр Інституту мистецтв (доповідач - Медвідь Т. А.).
  • Про роботу Навчальної лабораторії виконавської майстерності (НЛВМ) (доповідач - Касьянов В.В.).
  • Про підготовку до Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (доповідач - Бондаренко Л.А.).
  • Про заходи в рамках Грінченківської декади (доповідач – Ткаченко І.І.).
  • Про анкетування співробітників та здобувачів (доповідач - Медвідь Т. А.).
  • Про затвердження індивідуальних графіків здобувачів (доповідач - Даниленко Т.А.).
  • Про вимоги до студентів під час дистанційного навчання (доповідач - Медвідь Т. А.).
  • Про рекомендований список літератури та фільмів для студентів (доповідач - Медвідь Т. А.).
  • Про утримання одноденного заробітку із заробітної плати за листопад 2021 року (доповідач - Медвідь Т. А.).
  • Про сертифікацію ЕНК листопад 2021 року (доповідач - Коваленко І.І.).

Порядок денний директорату № 15

Дата засідання: 26 жовтня 2021 р.

  • Про виконання Наказу № 697 “Про тимчасову організацію освітнього процесу за дистанційною формою навчання” від 22. 10.2021 р. (Медвідь Т. А.).
  • Про моніторинг стану здоров'я та вакцинації НПП та студентів ІМ  (Медвідь Т. А.).
  • Про виконання розпоряджень та завдань адміністрації професорсько-викладацьким складом ІМ ( Медвідь Т. А.).
  • Про роботу кураторів студентських груп ІМ (Кондратенко Г. Г.).
  • Про  заходи з соціально-гуманітарної та творчої роботи ІМ в умовах дистанційного навчання  (Кондратенко Г. Г.).
  • Про наповнення сайту ІМ (Коваленко І.І.).
  • Про підготовку до підсумкової атестації магістрантів ІМ (завідувачі кафедр).
  • Про підготовку статей магістрантів до електронного видання “Наукові доробки магістрантів Інституту мистецтв” (Бондаренко Л. А.).
  • Про підписання Декларації  про академічну доброчесність студента, аспіранта, докторанта Київського університету імені Бориса Грінченка (Бондаренко Л. А.).
  • Про підготовку до щорічного оцінювання НПП, НП - Лідер року 2021 (Коваленко І.І.).

Порядок денний директорату № 14

Дата засідання: 23 вересня 2021 р.

  • Про введення дистанційного навчання та стан вакцинації НПП ІМ.з 24. 09. 2021 по 04. 10. 2021 р. в Університеті та стан вакцинації НПП ІМ (Т. Медвідь).

Порядок денний директорату № 13

Дата засідання: 14 вересня 2021 р.

  • Про початок 2021-2022 навчального року (доповідають завідувачі кафедр):
  • Про моніторинг відвідування студентами навчальних занять
  • Про адаптацію вступників 2021 н.р.;
  • Про адаптацію новопризначених викладачів;
  • Про ведення робочої документації НПП ІМ (доповідає керівник навчальної частини Даниленко Т.А.);
  • Про стан розробки РПНД (доповідають завідувачі кафедр)
  • Про затвердження гарантів та робочих груп ОПП (доповідає Медвідь Т.А.);
  • Про навчальне навантаження викладачів та штатні розписи (доповідає Медвідь Т.А.);
  • Про здійснення вибору дисциплін з каталогу здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти (доповідає керівник навчальної частини Даниленко Т.А.);
  • Про дотримання розкладу занять (доповідає керівник навчальної частини Даниленко Т.А.);
  • Про голосування за громадський проєкт Київського університету імені Бориса Грінченка “Цифровий хаб” (доповідають завідувачі кафедр).
  • Про роботу кураторів студентських груп (доповідає керівник навчальної частини Даниленко Т.А.);
  • Про графік сертифікації ЕНК на І півріччя 2021-2022 н.р (доповідає помічник директора з ІКТ Коваленко І.І.).
  • Про оновлення особистих та кафедральних профілів у Google Scholar(доповідає помічник директора з ІКТ Коваленко І.І.).
  • Про додаткову хвилю вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти (доповідає Медвідь Т.А.).
  • Про індивідуальні графіки навчання студентів ІМ (доповідає керівник навчальної частини Даниленко Т.А.); .
  • Про організацію екскурсій до музею Бориса Грінченка (доповідає заступник директора з навчальної роботи Таранник А.О..);.
  • Про мову освітнього процесу в закладах вищої освіти (доповідає заступник директора з творчої роботи Кондратенко Г.Г.);
  • Про зміст наказу № 541 від 31.08.20 «Про забезпечення виконання заходів із запобігання поширенню гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (доповідає заступник директора з творчої роботи Кондратенко Г.Г.);
  • Про процедуру оформлення виїзних занять та культурно-мистецьких проєктів (доповідають заступник директора з навчальної роботи Таранник А.О.., заступник директора з творчої роботи Кондратенко Г.Г.);
  • Про наукову роботу (доповідає заступник директора з наукової роботи Бондаренко Л.А.)
  • Про проведення зборів трудового колективу ІМ (доповідає заступник директора з творчої роботи Кондратенко Г.Г.).

Порядок денний директорату № 12

Дата засідання: 27 серпня 2021 р.

  • Про педагогічне навантаження та штатний розпис співробітників ІМ(Т. Медвідь).
  • Про поселення студентів у гуртожитки (Т. Медвідь).
  • Про організацію зборів першокурсників та свята «Посвята у студенти» (Т. Медвідь).
  • Про організацію освітнього процесу у 2021-2022 н. р (А. Таранник).

Порядок денний директорату № 11

Дата засідання: 17 червня 2021 р.

  • Про церемонію прощання з Г. М. Чапкісом (Т. Медвідь).
  • Про курси навчання з е-деканату (Т. Медвідь).
  • Про заповнення журналів обліку успішності студентів НПП ІМ (Т. Медвідь).
  • Про реєстрацію абітурієнтів на творчі конкурси (Т. Медвідь).

Порядок денний директорату № 10

Дата засідання: 08 травня 2021 р.

  • Про завершення навчального року, випуск та підготовку до нового навчального року (Т. Медвідь).
  • Про графік навчального процесу на 2021-2022 н.р (Т. Медвідь).
  • Про розподіл ліцензованих обсягів для вступників 2021р (Т. Медвідь).
  • Про вартість навчання у 2021-2022 н.р (Т. Медвідь).
  • Про графік проведення творчих конкурсів (для вступників для бюджетної форми навчання) (Т. Медвідь).
  • Про підготовку до проведення підсумкової атестації (К. Завалко).
  • Про підсумки кадрового засідання ВР ІМ (завідувачі кафедр та заступники директора ІМ, директор ІМ).
  • Про норми часу для планування навантаження науково-педагогічних працівників (Т. Медвідь)
  • Про показники професійної активності НПП (Т. Медвідь).
  • Про корпоративний стандарт цифрової компетентності викладача (Т. Медвідь).
  • Про результати рейтингу прозорості структурних підрозділів та про підвищення рівня індексу цитування у наукометричних базах (Т. Медвідь).
  • Про дотримання академічної доброчесності студентами (творчі роботи) (Г. Кондратенко).
  • Про анкетування здобувачів 4-го року навчання щодо проходження практики (Т. Медвідь).
  • Про перенесення/видалення всіх ЕНК, які не мають прив'язку до ОПП (І. Коваленко).

Порядок денний директорату № 9

Дата засідання: 30 квітня 2021 р.

  • Про реалізацію освітнього процесу ІМ в умовах змішаного навчання (Т. Медвідь).
  • Про оновлення профілів співробітників ІМ у Google Scholar, е-портфоліо та підвищення індексу цитувань Університету (І. Коваленко).
  • Про здійснення освітнього процесу ІМ в умовах змішаного навчання (Т. Медвідь).

Порядок денний директорату № 8

Дата засідання: 27 березня 2021 р.

  • Про моніторинг захворюваності на Covid 19 серед НПП та студентів Університету (Т. Медвідь).
  • Про академічний плагіат у студентських наукових роботах (Т. Медвідь).
  • Про рейтинг Університету у Webometricsranking of world's universities (Т. Медвідь).
  • Про графік відпусток співробітників ІМ (Т. Медвідь).
  • Про професійний стандарт на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти», затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 23.03.2021 № 610 (Т. Медвідь).
  • Про процедуру поновлення на навчання студентів ІМ (Т. Медвідь).
  • Про анкетування студентів ІМ щодо працевлаштування (Т. Даниленко).
  • Про додаткове анкетування студентів ІМ «Викладач очима студентів» (А. Таранник).

Порядок денний директорату № 7

Дата засідання: 13 квітня 2021 р.

  • Про обговорення проєктів нових редакцій освітньо-професійних програм (доповідає Медвідь Т.А., Таранник А.О.).
  • Про результати анкетувань студентів щодо рівня задоволенності навчанням на ОП (доповідають завідувачі кафедр).
  • Про результати соціологічного дослідження серед співробітників щодо корпоративної культури у Київському університеті імені Бориса Грінченка (доповідає Медвідь Т.А.).
  • Про підготовку до проведення Атестації в умовах карантину (доповідає Таранник А.О.).
  • Про моніторинг проведення занять у дистанційній формі (доповідає Даниленко Т.А.).
  • Про сертифікацію ЕНК (доповідає Коваленко І.А., Таранник А.О.).
  • Про професійний стандарт на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти», затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 23.03.2021 № 610 (доповідає Медвідь Т.А.).
  • Про дотримання Наказу №239 Рішення Постійної комісії (доповідає Медвідь Т.А.).
  • Про заборгованість за навчання студентів ІМ (доповідає Таранник А. О.)
  • Про обрання студентами ІМ дисциплін з вибіркового каталогу (доповідає Даниленко Т.А.).
  • Про проходження НПП ІМ конкурсу на заміщення посад (доповідає Медвідь Т.А.).
  • Про реєстрацію на семінари для кураторів академічних груп (доповідає Ткаченко І. І.).
  • Про курси з іноземної мови для викладачів ІМ (доповідає Ткаченко І. І.).
  • Про субсидії для студентів на проживання в гуртожитку (доповідає Ткаченко І. І.).
  • Про повторне поселення/повернення у гуртожитки ІМ (доповідає Ткаченко І. І.).
  • Про моніторинг стану здоров'я співробітників та студентів ІМ (доповідає Ткаченко І. І.).
  • Про: можливість вступу до студентської профспілки для студентів контрактної форми навчання (доповідає Ткаченко І. І.).
  • Про благодійний Великодній аукціон ІМ 2021 (30 квітня - 07 травня 2021) (доповідає Ткаченко І. І.). 
  • Про організацію IX Всеукраїнської студентської науково-практичної онлайн-конференції Актуальні проблеми мистецької освіти і художньої культури”, 20 травня 2021 року (доповідає Бондаренко Л.А.).
  • Про заходи до Фестивалю науки 05-21.05 2021 р. (доповідає Бондаренко Л.А.).
  • Різне.

Порядок денний директорату № 6

Дата засідання: 30 березня 2021 р.

  • Про моніторинг захворюваності на Covid 19 серед НПП та студентів ІМ (завідувачі кафедр, Ткаченко І.І.).
  • Про моніторинг якості дистанційного навчання в ІМ (Т. Даниленко, Т. Медвідь).
  • Про каталог вибіркових дисциплін (Т. Даниленко).
  • Про оновлення ОПП ІМ (завідувачі кафедр та гарантів ОПП).
  • Про профорієнтаційну роботу кафедр ІМ (завідувачі кафедр).
  • Різне. 

    Про організацію курсів НДЛ інформатизації освіти для НПП ІМ (А. Таранник).


Порядок денний директорату № 5

Дата засідання: 11 березня 2021 р.

  • Про моніторинг відвідування занять студентами ІМ (завідувачі кафедр).
  • Про підготовку до VІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ххі століття» (О. Олексюк).
  • Про виконання студентами ІМ бакалаврських та магістерських робіт та проєктів (завідувачі кафедр).
  • Про підготовку програм екзаменів Атестації (А. Таранник).
  • Про обговорення ОПП та ОНП ІМ (завідувачі кафедр та гарантів ОП).
  • Про проведення практики студентів ІМ (завідувачі кафедр).
  • Про дотримання правил розпорядку проживання у гуртожитку (б-р І. Шамо) студентами ІМ (Т. Медвідь).
  • Про профорієнтаційну роботу ІМ (завідувачі кафедр).
  • Про україномовне середовище (Г. Кондратенко).
  • Про звітування щодо індексації статей у наукометричних базах Scopys, WoS (Л. Бондаренко).
  • Про дотримання вимог карантину (Т. Медвідь).

Порядок денний директорату № 4

Дата засідання: 10 лютого 2021 р.

  • Про історію Університету (Т. Медвідь).
  • Про показники Університету у вебометричних рейтингах (Т. Медвідь).
  • Про показники рейтингового оцінювання професійної діяльності НПП та НП університету «Лідер року – 2021» (Т. Медвідь).
  • Про Раду роботодавців (Т. Медвідь).
  • Про конкурс на заміщення вакантних посад (Т. Медвідь).
  • Про пріоритети в  науковій діяльності ІМ на 2021 р (Л. Бондаренко).
  • Про академічну доброчесність НПП та здобувачів ІМ (Т. Медвідь).                                                                                                        
  • Про результати акредитаційних експертиз ОПП та НПП (Т. Медвідь).
  • Про гарантів ОПП та ОНП (Т. Медвідь).
  • Про звіти з практики (Т. Медвідь).
  • Про ведення робочої документації (Т. Даниленко).
  • Про Вступну кампанію 2021 (І. Ткаченко):
  • Про переведення на вакантні місця державного/регіонального замовлення (І. Ткаченко).
  • Про соціально-гуманітарну взаємодію (І. Ткаченко).
  • Про укладання договору про співробітництво з Миколаївським фаховим коледжем культури і мистецтв (Т. Медвідь).
  • Різне:

        Про взаємодію студентів з кураторами, методистами та НПП (Т. Медвідь). 

        Про наповнення е-оболонок ОПП та ОНП у Moodle (Т. Мельниченко).


Порядок денний директорату № 3

Дата засідання: 27 січня 2021 р.

  • Про проведення конференції трудового колективу 28.01.2021 р (Т. Медвідь).
  • Про проведення зимової заліково-екзаменаційної сесії та підготовку до підсумкової атестації (А. Таранник). 
  • Про організацію освітнього процесу у ІІ семестрі (Т. Медвідь)
  • Про Раду роботодавців (Т. Медвідь).
  • Різне (Т. Медвідь)

         про заповнення профілю Е-портфоліо.

         про показники до рейтингу «Лідер року».


Порядок денний директорату № 2 

Дата засідання: 20 січня 2021 р.

  • Про показники рейтингу «Лідер року» (Т. Медвідь).

Порядок денний директорату № 1 

Дата засідання: 4 січня 2021 р. 

  • Про акредитації ОП Інституту мистецтв (Т. Медвідь).
  • Про проведення підсумкових атестацій (А. Таранник).
  • Про вручення дипломів магістрам (Т. Даниленко).
  • Про створення ради роботодавців (А. Таранник).
  • Про вибіркові дисципліни (А. Таранник).
  • Про критерії оцінювання навчальної діяльності студентів (А. Таранник).
  • Про сертифікацію ЕНК (Т. Мельниченко).
  • Про описи програм екзаменів (А. Таранник).
  • Про заповнення робочої документації (Т. Даниленко).
  • Про відвідування студентів та допуск до сесії (Т. Даниленко).
  • Про положення про Екзаменаційну комісію та оновлення методичних рекомендацій до випускних робіт (А. Таранник).
  • Про результати практики студентів 4 курсу (Т. Медвідь).
  • Про анкетування (Т. Медвідь).
  • Про збори трудового колективу (Г. Кондратенко).
  •  Про звіт ректора (Т. Медвідь).