Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Інститут мистецтв шляхом поділу та створено:


- ФАКУЛЬТЕТ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА І ДИЗАЙНУ


- ФАКУЛЬТЕТ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І ХОРЕОГРАФІЇ


Запрошуємо відвідати офіційні сайти новостворених факультетів!

 

Валерій МИРОШНИЧЕНКО

Мирошниченко_Валерій.jpg

Випуск 2019 року

Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» ОП «Сольний спів» 

 

Учасник  телевізійного проєкту «Х-фактор» та «Голос країни», Володар премії Київського міського голови «За особливі досягнення молоді у розбудові столиці України - міста-героя Києва» (2019 рік).

Неодноразовий переможець Всеукраїнських та Міжнародних фестивалів та конкурсів виконавської майстерності (у складі вокального ансамблю «Face2Face», художній керівник – Тетяна Ланіна, викладач кафедри академічного та естрадного вокалу Інституту мистецтв), серед яких: Всеукраїнський конкурс молодих виконавців джазу «Джаз-палітра», Міжнародний фестиваль сучасної клезмерської музики Kyiv Klezmer Fest-2018, Всеукраїнському вокально-хоровому фестивалі-конкурсі «Сівер ArtFest», Всеукраїнській музичній олімпіаді «Голос країни», фестиваль-конкурс «Маска», володар Гран-прі у номінації «Естрадний вокал» Міжнародного фестивалю-конкурсу «Одеса зустрічає друзів», активно співпрацює з музичними гуртами та ансамблями м. Києва.

 «…Рівень магістерської підготовки дозволив мені пройти конкурс та працевлаштуватися у Національний академічний театр оперети із отриманням яскравих ролей у сучасних мюзиклах та драматичних спектаклях. 

Бажання професійного росту, як викладача вокалу повернуло мене до  університету в якості співробітника із можливістю демонструвати здобуті знання та практичні навички викладача. На сьогодні – працюю викладачем кафедри академічного та естрадного вокалу.

Вступ до аспірантури Київського університету імені Бориса Грінченка обумовлений намаганням розробки власних викладацьких методик за рахунок наукового пошуку у сфері викладання вокалу…»