Ви тут: Головна Інформація Студентам Соціально-гуманітарна взаємодія

Студентам

Соціально-гуманітарна взаємодія

Про гуртожиток

 

Із 2008 року в Університеті Грінченка функціонує гуртожиток для проживання студентів та співробітників. З метою збільшення кількості місць, поліпшення комфортності проживання, в 2010 році Університет облаштував нове приміщення студентського гуртожитку на базі спортивного інтернату-ліцею (бульвар Гавела Вацлава, 46). Площа гуртожитку становить 905,5 м.кв. Загальна кількість ліжкомісць у студентському гуртожитку – 160 для студентів та 31 кімната для співробітників Університету.

З 2016 введено в експлуатацію новий гуртожиток Університету за адресою: вулиця Старосільська, 2. Площа гуртожитку - 1769,6 м.кв.; 106 кімнат для проживання студентів; загальна кількість ліжкомісць – 376.

Гуртожитки діють на основі Положення «Про гуртожиток Київського університету імені Бориса Грінченка», затвердженого Наказом ректора №485 від 04.10.2013 р.

Кімнати розраховані на проживання 3 - 6 студентів.

 

КОНТАКТИ :

Фахівець-координатор в Інституті мистецтв: Ткаченко Інна Ігорівна, тел. +38050-656-90-99 (в робочі дні, з 8:00 до 17:00); пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; бул. І.Шамо, 18/2, каб. 202а

Завідувач гуртожитку № 1: Ясік Олена Василівна, тел. +38044512-71-56

Комендант гуртожитку № 2:Третяк Наталія Василівна, тел.+38063648-10-94

 

 

             ВАРТІСТЬ ПРОЖИВАННЯ

vartist

Список документів, необхідних при поселенні студентів в Університетські гуртожитки:

1. Заява від студента на ім’я ректора .

2. Копія паспорту 1, 3, 11 сторінки.

3. Копія ідентифікаційного коду.

4. 2 фотокартки 3х4.

5. Копії документів на пільгу (для пільгових категорій).

6. Медична довідка від медичної сестри нашого Університету (з обов’язковою відміткою про флюорографію).

 

При поселенні заповнюється:

1. Угода (в 2-х екземплярах)

2. Ордер

3. Квитанція про сплату за проживання 

 Порядок виселення з гуртожитків Університету (вул. В. Гавела, 46 та вул. Старосільська, 2)

1. За 14 днів до виселення студент сплачує всю заборгованість, яка є на даний час і пише заяву про виселення з гуртожитку на ім’я ректора за підписами студента, завідувача гуртожитку, заступника директора з соціально-гуманітарної роботи Інституту - (в Інституті мистецтв – бул. І. Шамо, 18/2, каб. 202а).

2. Заяву студент подає особисто фахівцю Навчально-методичного центру СГВОДС в 401 кабінет (вул. Маршала Тимошенка, 13-б), попередньо узгоджує дату виселення.

3. При підписанні обхідного листа студент пред’являє бухгалтеру квитанції про сплату за весь період проживання.

4. Перепустку і кімнату в належному стані студент особисто здає завідувачу гуртожитку при виселенні.

5. Обхідний лист за підписами: бухгалтера (штамп бухгалтерії), коменданта та інших студент здає заступника директора з соціальногуманітарної роботи.

6. В разі самовільного виселення студента з гуртожитку (без належного оформлення документів), бухгалтерія продовжує нараховувати кошти за проживання.

Шановні студенти Інституту мистецтв!

   Якщо ви належите до пільгових категорій відповідно до постанов Кабінету міністрів України № 1045 від 28.12.2016 року та № 81 від 08.02.2017 року, просимо вас надати документи методисту Ткаченко Інні Ігорівні (бульвар Ігоря Шамо 18/2, каб. 202а).

Перелік документів в двох екземплярах:

1. Копія паспорта та витяг про реєстрацію місця проживання;

2. Копія ідентифікаційного коду;

3. Копія свідоцтва про народження

4. Документи, що свідчать про пільгу: 1) діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування – копії рішення суду або постанови та витяг з облікової картки, копія свідоцтва про смерть батьків; 2) особи, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи – копія посвідчення; 3) шахтарі, які мають стаж підземної роботи не менш як три роки, відповідно до статті 5 Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» – довідка, копія трудової книжки; 4) особи, батьки яких є шахтарями, які мають стаж підземної роботи не менш як 15 років або загинули внаслідок нещасного випадку на виробництві чи стали інвалідами I або II групи – довідка, копія трудової книжки;

5) особи, визнані учасниками бойових дій та їх діти – копія посвідчення учасника бойових дій, довідка органу соціального захисту населення про перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, яким встановлено статус учасника бойових дій, для дітей – копія свідоцтва про народження; 6) особи, зареєстровані як внутрішньо переміщені – довідка;

7) особи з малозабезпечених сімей – довідка з органу соціального захисту населення;

8) діти-інваліди та особи з інвалідністю І-ІІІ групи – копія посвідчення, довідка медико-соціальної експертної комісії.

Телефон для довідок (VIBER): 050-656-90-99

 

СПИСОК СТАРОСТ ТА КУРАТОРІВ АКАДЕМІЧНИХ ГРУП ІНСТИТУТУ МИСТЕЦТВ 2018-2019 н. р.

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Інформація Студентам Соціально-гуманітарна взаємодія